Dames 1 van O.M.S. is sinds de corona winterstop al weer even bezig, maar had de afgelopen weken moeite om weer op gang te komen. Vanaf 12 februari werden er 5 wedstrijden gespeeld en O.M.S. wist slechts 3 van de 25 te behalen punten te bemachtigen. Op zaterdag 9 april mochten de dames naar…
Afgelopen vrijdag stond gelukkig niet alleen maar in het teken van de domper voor onze sport, maar was ook de avond waarop ons C1-team kampioen geworden is! Van harte gefeliciteerd toppersss!! Ontzettend goed gedaan! Een feestje vrijdag zat er helaas niet in, maar die komt er zeker nog en houden jullie tegoed!
Op vrijdag 26 november stond er een wedstrijd om 21:00 op het programma. Deze keer mochten de dames van O.M.S. Het opnemen tegen N.V.C. (Nijkerk). Na het nieuws gehoord te hebben over de aangescherpte corona maatregelen besloten de dames van O.M.S alles uit de (voorlopig) laatste wedstrijd te halen. De eerste set werd sterk…