• Wil Bos neemt na 52 jaar afscheid van volleybal

    Na maar liefst 52(!) jaar lid geweest te zijn van OMS heeft Wil Bos besloten het volleybal voor gezien te houden. Met name door het coronavirus durft Wil niet goed meer en heeft ze besloten te stoppen met volleyballen.   Uiteraard konden we dit als vereniging niet zomaar voorbij laten gaan. Helaas was het in…

  • Uitslag Rabo ClubSupport

    De stemmen zijn geteld, het bedrag is bekend.   Door de vele mensen die bij de Rabo ClubSupport gestemd hebben op onze vereniging mogen we maar liefst een bedrag van €250,50 in ontvangst nemen!   Iedereen die op ons gestemd heeft: ontzettend bedankt!

  • Beste (ouders van) OMS’ers,

    Tijdens de persconferentie op dinsdag 13 oktober werden er aanvullende maatregelen afgekondigd door premier Rutte en minister De Jonge om het coronavirus de kop in te drukken.   Deze maatregelen hebben ook gevolgen voor het volleybal: 1. Alle competities voor jeugd- en seniorenleden worden stilgelegd 2. Voor leden van 18 jaar en ouder geldt dat…